دانلود بازی بن ۱۰ نسخه جدید – Ben 10 Cavern Run 1.1.4
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی بن ۱۰ نسخه جدید – Ben 10 Cavern Run 1.1.4
نوشته شده در چهار شنبه 1 مرداد 1393
ساعت : 17:34
نویسنده : SOLTAN

این بازی بصورت ۲ بعدی ساخته شده است و گرافیک نسبتا ساده ای دارد و همین موضوع باعث شده است تا این بازی با دارا بودن بیش از ۳۰ محیط مختلف و ۳ فصل متنوع، حجم بسیار پایینی داشته باشد. شما باید برای هدایت بن ۱۰ راه هایی را برای او با کشیدن انگشتتان برروی صفحه نمایش در سراسر مسیر حرکت ایجاد کنید. در بین مسیر لوله ها و درب هایی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای فرار سریع تر استفاده کنید. تمام توانایی هایی که بن ۱۰ در انیمیشن خود داراست در این نسخه از بازی Ben 10 نیز با او همراه هستند و همین موضوع عامل جذاب تر شدن بازی شده است. حتما لازم نیست که خطوط را بصورت مستقیم رسم کنید تا بن تن فقط به شکل مستقیم حرکت کند، شما می توانید با رسم خط ها مورب و مایل در برخی از موارد راه خود را کوتاه تر کنید چون یکی از مهمترین عوامل موثر در پیروزی زمان است.

 

Ben 10 Cavern Run 1.1.4

 

بازی بن تن

 

دانلود Ben 10 Cavern Run 1.1.4

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۴۶ مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: بازی ben 10 اندروید, بازی بن 10 برای موبایل, بازی بن تن اندروید, بازی سبک دویدن, دانلود بازی 2013, دانلود بازی بن تن, دانلود بازی در سبک run, دانلود بازی دو بعدی, کارتون بن تن,